Ви вже вибрали враження в подарунок. Хочете купити для себе?
Додати до кошика можна враження тільки одного типу: в подарунок або для себе. Якщо хочете купити і враження для себе, і на подарунок, потрібно спочатку оформити одне замовлення, а потім — інше.
Ви вже вибрали враження для себе. Хочете купити в подарунок?
Додати до кошика можна враження тільки одного типу: в подарунок або для себе. Якщо хочете купити і враження для себе, і на подарунок, потрібно спочатку оформити одне замовлення, а потім — інше.
Все сподобалось) атмосфера ресторану надзвичайна, особливо на березі Дніпра відкриваються неймовірні краєвиди) святкували річницю весілля з дружиною) ми щасливі) Дякуємо River Grill та Bodo за свято
Зранку прийняли рішення з дружиною пообідати в ресторані. Мали сертифікат від дітей на ДН, але вирішили піти в інший ресторан на Дніпрі, а не в той що у сертифікаті. BODO вирішили це питання миттево, супер логістика. За пару годин з початку бронювання мені вже телефонували з ресторану з пропозиціми найкращих місць. Чудово. Приїхавши до ресторану нас ввічливо зустріли провели до заброньванного столика. Але ярке сонечко на жаль, не давало насолджуватися чудовим видом на Дніпро. Запросивши офіціанта Ігоря котрий обслуговував наш столик і попросивши нас пересадити ( а столики практично вже були заняті відвідувачами) нам найшли ідеальне місце для відпочінку й пересадили. В подальшому нас обслуговував чудовий офіціант Ігор котрий рекомендував страви, переймався винною картою , попереджав що в закладі багато відвідувачів і можлива затримка з подачею страв на 40-50 хвилин.....ця чудова команда ресторану ...а воно дуже помітно ...команда працює СУПЕР від рецепції до кожного офіціанта не обов'язково того що обслуговує...бо проходячі повз столика інший офіціант прибрав спорожнілу тарілку , забрав використану серветку...а схоже чи єлектрик чи слюсар вдалечині намагався так гарно зробити свою роботу на благо усім , щоб його ніхто не помітив , але це на благоустрій усім....КОМАНДА РЕСТОРАНА ПРОСТО СУПЕР, ЯКІ ВИ МОЛОДЦІ. Спочатку я був збентеженний відсутністю фото страв в меню, але коли ії начали подавати язрозумів з якою любовью їх готовить шеф кухар й мабуть кожний раз під свій настрій сьогодення....а коли офіціант прині с подарунок від шеф кухаря й ресторану для особливих гостей , це перевершило всі очікування.....висновок відвідування: BODO за логістику 10+++ Ресторану і ВСІЙ команді 11 , Ви найкращі, а я відвідував багатьох. Мирного неба над Дніпром і всього нам найкращого. Вдячний і уклін Вам за Вашу працю!!!!!!
Pavlo
28 квітня 2025
Все супер
Галина
2 квітня 2025
Неймовірно атмосферне місце! Чудовий вид на Дніпро, смачна кухня та приємний персонал. Оцінка 5/5 😍😍😍
Бачу Бодо, активно захищає ресторан, але не свого клієнта ну що ж, давайте продовжимо дискусію. Офіціант виніс не те вино що ми замовляли, якщо його не було в наявності, то потрібно було попередити, а не виносити інше і просто мовчки наливати його, про цінову політику теж не офіціант не сказав одразу. Якщо є проблема з часом видачі страв, то у всіх пристойних закладах про це повідомляють,але офіціант мовчав і не підходив. Годину чекати на страви це не прийнятно, щодо технологічних карт, то гляньте ще раз на фото бургера, він виглядає свіжим??
І якщо заклад включає чайові обов'язково в чек, то чому не попереджає гостя одразу про це, а ставить перед фактом, коли приносять чек? Тобто якщо сертифікат до прикладу на 2000грн, то потрібно розрахувати що по факту ви зможете замовити на 1800, так як там є обов'язкові чайові, вірно? Чому тоді Бодо про це не пише?
Чому Бодо немає функції скасувати візит, прибувши в заклад? Бодо вказує що можна скасувати візит за 24 години тільки. Але чому, в чому проблема? Якщо видно одразу що тут нічого хорошого не буде в закладі.
bodo
5 січня 2023
Антоне, дякуємо за ваші коментарі та детальний відгук. Нам прикро, що склалася ситуація, в результаті якої ви отримали негативний клієнтський досвід. У своїй роботі ми намагаємось завжди залишатися об'єктивними та прислухатися до зворотного зв'язку, який отримуємо від клієнтів після відвідування вражень.
Ситуація, що трапилась під час вашого відвідування закладу не є нормою для нас та партнера. Ми розуміємо, що такий рівень обслуговування та сервісу не є припустимим для ресторану. Ми передали всі ваші зауваження керівництву ресторану, будуть прийняті необхідні заходи для покращення сервісу та з персоналом буде проведена робота щодо правильної консультації клієнтів.
Дійсно ми ознайомлюємо клієнтів в смс та листі підтвердженні, що скасувати або перенести враження можливо не пізніше, ніж за добу (24 години), інакше сертифікат анулюється. Проте також зазначаємо інформацію про те, якщо на враженні щось пішло не так, відразу краще зателефонувати нам та ми вирішимо питання. Ще раз перепрошуємо та сподіваємось надалі викликати у вас лише позитивні емоції.
Ресторан, не вартує вашої уваги і часу. Мав не обережність повечеряти там, сказати, що я розчарований - нічого не сказати. По перше заклад не виглядає, як на фото, по друге, якість обслуговування там відповідає кафе на вокзалі....я серйозно. Ми прийшли і зробили замовлення з п'яти позицій, вино принесли через 15 хв і розлили по бокалами одразу, проте пляшку не ту яку ми замовили, проте офіціант, сказав що типу, це теж саме, тому що пише однаковий сорт винограду.... Першу страву нам принесли через 46хв....решту за годину. Коли ми запитали чого так довго, нам сказали, що спочатку обслуговують корпоратив, а потім все решта...Далі були страви які не відповідали а ні фото, як і меню, а ні якістю. Офіціант навіть за ця всі негаразди не перепросив. От же ми попросили рахунок і були здивовані, адже офіціант після такого " обслуговування" вирішив включити обов'язкові чайові у розмірі 200грн за обслуговування, якщо це можна так назвати! КАТЕГОРИЧНО НЕ РЕКОМЕНДУЮ ДАНИЙ ЗАКЛАД! Не псуйте вечір собі.
bodo
5 січня 2023
Доброго дня, Антоне.
Дякуємо за ваш відгук. Нам дуже прикро, що враження не виправдало всіх ваших очікувань.
В меню замовлена вами позиція вина називається "Tempranillo/Spain". Офіціант виніс іспанське вино, виготовлене з сорту винограду Tempranillo, яке відповідає зазначеним в меню критеріям і ціновій категорії, проте виробник вина дійсно відрізняється від фото в меню. Ми вже повідомили керівництво ресторану про цю ситуацію, щоб найближчим часом вони змогли актуалізувати фото на сайті.
В день вашого запису в закладі партнер обслуговував банкет, проте затримка приготування та подачі страв також виникли через відключення світла, оскільки кухонна техніка працювала не в повному обсязі.
Під час приготування кухарі дотримуються технологічних карт в яких зазначається рецептура страви, кількість інгредієнтів, які потрібні на одну порцію та правила подачі.
В чек партнер завжди прописує вартість обслуговування, яке складає 10% від загальної суми. Клієнт має змогу відмовитись від оплати за обслуговування. На жаль, від вас не поступило на місці подібного запиту, тому була сплачена повна сума з урахуванням обслуговування.
З офіціантами було проведено серйозну роботу, щоб надалі коректно консультували клієнтів щодо позицій меню та попереджали про орієнтовний час очікування готових страв.
Керівництво ресторану обов'язково врахує всі ваші зауваження, щоб надалі не виникали подібні затримки з обслуговуванням та буде працювати над підвищенням рівня сервісу.
Ще раз перепрошуємо за створені незручності. Будемо раді бачити вас на наших враженнях та сподіваємось виправдати ваші очікування.
Анастасія
29 листопада 2022
Дуже затишне місце, красивий інтер'єр, приємний персонал. Прийду ще!
Відгуки: Вечеря в ресторані на Дніпрі у Києві