Список бажань порожній
Додавайте враження та діліться бажаннями з друзями.
Ваш кошик порожній
Додавайте вподобані враження до кошика.
користувач без аватара
Марина
11 жовтня 2024
все супер
користувач без аватара
Олена
11 жовтня 2024
Дякую за враження! Буду замовляти ще та дарувати іншим👍❤️
користувач без аватара
Марія
10 жовтня 2024
Було дуже смачно та атмосферно. Точно повернусь сюди ще 🥰
користувач Катерина
Катерина
7 жовтня 2024
Все супер
користувач без аватара
Олександр
6 жовтня 2024
Всё понравилось, официант вежливый,брали ребра ,сыр всё очень вкусно!
користувач без аватара
Євгенія
5 жовтня 2024
Все супер. Дякую.
користувач без аватара
Олександр
5 жовтня 2024
Все було чудово)
користувач без аватара
Евгения
4 жовтня 2024
Все пройшло чудово та атмосферно! Дякуємо!
користувач Олена
Олена
3 жовтня 2024
Дякую, за класний вечір! Смачну вечерю і чудовий сервіс🥰
користувач без аватара
Богдан
3 жовтня 2024
Все смачно, цікавий ресторан, багато людей, весела атмосфера
користувач без аватара
Валерій
2 жовтня 2024
1. Сервіс Bodo 2. Я поділ на два враження 3. Дуже чудова ідея з подарунками вражень, 4. Знайома
користувач Nataliia
Nataliia
1 жовтня 2024
Дуже сподобався заклад і їжа і концепція, все дуже смачно. Приємно були здивовані швидкістю обслуговування і атмосферою. Сертифікат подарувала подружка, це класні подарунки які залишають приємні спогади, які залишаються з тобою назавжди. Дякую за емоції та такі можливості
користувач без аватара
Богдан
1 жовтня 2024
Дуже смачно й красиво, сподобалось неймовірно.
користувач Ірина
Ірина
1 жовтня 2024
Все дуже добре. Дякую
користувач без аватара
Юлія
1 жовтня 2024
Дуже вдячна за те що мені подарували сертифікат на послугу:) ще більш вдячна що мені його розблокували, бо я переплутала кінцеву дату використання такого сертифікату. Місце проведення Реберня на Поділлі дуже сподобалось, швидко, смачно, привітливо
користувач Анна
Анна
30 вересня 2024
Все було смачно і швидко все принесли
користувач Яна
Яна
30 вересня 2024
Все ок. Ля
користувач Тетяна
Тетяна
29 вересня 2024
Дякуємо Реберні за смачні страви та хороший сервіс. Ми з друзями залишились задоволені!
користувач Анна
Анна
29 вересня 2024
Дякую за враження 😊 Вдалось класно провести час і морально відволіктись🥳
користувач без аватара
Оксана
29 вересня 2024
Все сподобалось, все смачно ) Але трішки довго чекали замовлення.
користувач без аватара
Галина
29 вересня 2024
Дякую ща подарунок bodo. Ми гарно провели вечір. Вечеря в Реберні-смачно.
користувач Дарина
Дарина
29 вересня 2024
Все супер! Дуже цікавий заклад. Залишились задоволеними. Смачно. Дякую ❤️
користувач Валерій
Валерій
29 вересня 2024
Дуже дякую. Все було чудово і смачно 😋
користувач без аватара
Ірина
28 вересня 2024
Все чудово 🫶
користувач Сергей
Сергей
28 вересня 2024
Все очень хорошо. Отзывчивый коллектив. Обладает всей информацией. Своеобразный стиль! Всё хорошо!
користувач без аватара
Маргарита
26 вересня 2024
Все сподобалось, дуже дякую!
користувач без аватара
Тетяна
26 вересня 2024
Дуже сподобалося! Цікавий сервіс! Фартушки просто огонь! Відсутність приборів теж! Ми вперше були у вас - дорослі діти зробили такій подарунок ! Дякуємооооооооооооо😍🥰😘
користувач без аватара
Олена
26 вересня 2024
Все дуже сподобалось.
користувач Катя
Катя
24 вересня 2024
Дуже смачно. Злогоджено з боку Bodo і партнера
користувач без аватара
Анна
23 вересня 2024
Все дуже сподобалось Гарний заклад і дуже смачно
користувач без аватара
Галина
23 вересня 2024
Дуже дякую команді bodo, я вирішила змінити послугу на дві інші, отримала швидку та кваліфіковану допомогу.
користувач без аватара
Сергій
23 вересня 2024
Супер, так тримати!
користувач без аватара
Liudmyla
22 вересня 2024
Чудово!
користувач без аватара
Iнна
22 вересня 2024
Дякую за чудовi враження! Вечеря була супер, наiлись досхочу! Трошки не звичго,що без приборiв, але це особливiсть цього закладу, як ми вже встигли прочитати вiд iнших вiдвiдувачiв. Страви були дуже смачнi, дякую за чудове враження!
користувач Людмила
Людмила
22 вересня 2024
Були вперше. Сам заклад нам сподобався і страви також. Замовлення принесли швидко. Прийдемо ще:).
користувач без аватара
Олександра
22 вересня 2024
Дуже сподобалось, дякую за незабутні враження
користувач без аватара
Владислав
20 вересня 2024
Все було смачно!
користувач Лілія
Лілія
19 вересня 2024
Дуже смачно.
користувач Яна
Яна
18 вересня 2024
Почнемо з того, що хостес не вітається. При зверненні з поясненням, що є резерв від Бодо, спочатку стоїть секунд 30 в збентеженні, а потім просто іде кудись без хоча б слів по типу «ідем за мною» чи типу того. Інтуїтивно ідем за нею. Доходить до самого найгіршого столику біля величезного смітника та рукомийника, який стоїть до них майже впритул. На питання чи це єдиний варіант, кажуть «Так». Як наслідок, є велика ймовірність, що на тебе та на твій стіл з їжею можуть летіти вода та інші нечистоти з цих обʼєктів. На прохання знайти інше місце, бо столик мав бути зарезервований завчасно, кажуть, що інший щойно зайняли люди. Зауважу, що окрім мене в списку з Бодо на вході у них були зазначено ще кілька людей. Куди планували посадити їх, якщо інших вільних не має? Потім звучать слова цієї самої темноволосої хостес: «В якості виключення можемо посади за ось цей стіл для великої компанії». В якості виключення? Це що за зверхність зі сторони співробітників, які мали завчасно зарезервувати стіл? Ми розмістилися на цьому великому столику, але потім з офіціантом домовилися переміститися на інший невеликий, коли він звільниться. Нащо нам величезний на двох? Через певний час, ми побачили, що є ще два великі зали, де була купа вільних місць, які можна було запропонувати. Нагадаю, це подарунковий сертифікат і стіл мав бути зарезервований завчасно на певний час з «вау» враженням та сервісом, які Бодо обіцяє. Але вже з порога були негативні враження від організації - останнім часом з сертифікати від Бодо це трапляється чомусь досить часто (особисто у мене). По роботі офіціанта питань не має, все добре. Тепер по стравам. Я в мережі закладів Реберня не вперше (доводилося бувати і на Арсенальній, і у Львові) та чудово розумію процес та якість їжі. Але саме в цій на Узвозі вперше. З ребрами тут є проблема: перша порція була досить не погана, а ось друга - принесли просто кісти за ціною ребер, мʼясо знайти на них було досить важко. Паляниця стала рази в 2-3 менше, а ніж була в інших закладах мережі та сиру в ній фактично не відчувається, друга взагалі була не доготовлена. Деякі страви з меню не були доступні. Ну і в фіналі нас дуже попросили доплатити саме готівкою (сертифікат був на меншу суму, а ніж замовлення). А що з терміналом трапилося?
bodo
26 вересня 2024
Добрий день, Яно. Дякуємо, що знайшли час поділитися своїм досвідом відвідування враження з нами та не залишили цей випадок поза увагою. Хочемо перепросити за дану ситуацію, адже подібне не є нормою для нашої компанії та нам шкода, що ви не вперше стикаєтесь з подібним, використовуючи сертифікати bodo. Зі свого боку, керівництву закладу вже надано зворотний зв'язок та проведена відповідна робота: щодо ввічливого спілкування хостес. Також нагадали партнеру про важливість завчасного бронювання столиків в комфортних місцях для наших клієнтів. Передали ваші зауваження щодо готовності та якості страв - партнер вже провів відповідні роботи з контролю поданих страв та якості їх приготування. Уточнили у партнера щодо можливості способу оплати через термінал. Керівництво Реберні передає вам вибачення. Ми докладемо всіх зусиль, аби подібні ситуації більше не повторювались. Як вибачення від нас на вашу пошту було надіслано електронний сертифікат на враження компанії bodo. Ще раз перепрошуємо та сподіваємось, що надалі враження викликатимуть у вас лише позитивні емоції. Будемо раді бачити вас на враженнях знову і сподіваємося виправдати очікування.
користувач Павло
Павло
18 вересня 2024
Сподобалась атмосфера закладу і саме головне смачно і від пуза))
користувач Дмитро
Дмитро
16 вересня 2024
Все пройшло на відмінно
користувач без аватара
Ксенія
15 вересня 2024
Все було добре
користувач без аватара
Олександр
11 вересня 2024
Все сподобалось Гарно провели час Дякую за такі враження і те, що пішли на зустріч з подовженням терміну дії сертифікату
користувач без аватара
Даніїл
10 вересня 2024
Все було чудово, дякую)
користувач без аватара
Анна
10 вересня 2024
Все чудово)
користувач без аватара
Людмила
9 вересня 2024
Відвідали «Реберню» 7 вересня, на день народження доньки. Залишились дуже задоволені. Уважний, професійний персонал, дуже смачні страви, особливо ребра . Буду рекомендувати всім своїм друзям та знайомим.
користувач Ярослав
Ярослав
9 вересня 2024
В нас виникли проблеми, і bodo швидко нам допомогли. Дуже щедра допомога з боку сервісу! Щодо відвідування враження - також все на вищому рівні!
користувач без аватара
Наталія
9 вересня 2024
Сподобалось УСЕ!!!!! Обслуговування, привітність, ДУЖЕ-ДУЖЕ смачні ребра!!!!!