Список бажань порожній
Додавайте враження та діліться бажаннями з друзями.
Ваш кошик порожній
Додавайте вподобані враження до кошика.
користувач Елизавета
Елизавета
3 квітня 2023
Все дуже сподобалось
користувач без аватара
Вадим
28 березня 2023
👍👍👍
користувач Дмитрий
Дмитрий
27 березня 2023
Отличное место, очень приветливый персонал Приеду еще
користувач Sviatoslav
Sviatoslav
20 лютого 2023
Дякуємо за чудовий відпочинок!
користувач Ольга
Ольга
24 січня 2023
Дуже сподобалось! Особливо в понеділок, коли майже нікого немає у спа зоні)
користувач Надія
Надія
16 січня 2023
Чудовий експірієнс, у клубі можна легко провести цілий день. Дуже комфортний басейн, підходить як для повноцінного тренування (беріть з собою окуляри для плавання), так і для відпочинку. Сауни не дуже великі за розміром, але все нове, добротне і налаштовує на релакс:)
користувач без аватара
Лiлiя
16 січня 2023
Все дуже сподобалось. Рекомендую!
користувач без аватара
Максим
20 грудня 2022
Все прошло отлично, спасибо!
користувач без аватара
Роман
18 лютого 2022
Сподобався візит в данний заклад. Персонал привітно зустрів, супроводжув під час відпочинку і власне кажучи привітно провів і поцікавився чи все сподобалось. Коли потрібно було замінити мокрі рушники чи халат,менеджер без проблем виконала запит. Ціль розслабитись та відпочити була досягнута. Єдине що порада брати з собою зручне взуття так як взуття що видаєтся гостям може бути не зручним при використанні.
користувач Євгеній
Євгеній
2 січня 2022
Чудовий заміський клуб та велнес центр. Прекрасне місце для відпочинку
користувач Александр
Александр
1 січня 2022
Все было отлично ! Рекомендую.
користувач без аватара
Сергій
5 грудня 2021
Все супер!
користувач без аватара
Оксана
1 грудня 2021
Дуже затишне та спокійне місце для релаксу! Я відвідувала спа-комплекс у будній день, тому вдалося розслабитися з комфортом:). Також сподобалося обслуговування і вічливий персонал.
користувач Ирина
Ирина
30 жовтня 2021
Впечатление отличное ,шикарное спа и персонал
користувач без аватара
Lena
11 жовтня 2021
Очень понравилось. Приветливый персонал. Красивый интерьер. Можно провести весь день в этом волшебном месте.
користувач без аватара
Валерия
11 жовтня 2021
Впечатления замечательные, большая красивая территория, очень приветливый персонал. Я в восторге.
користувач Тетяна
Тетяна
3 жовтня 2021
Велика вдячність за враження! Пройшло дуже атмосферно, релаксуюче та комфортно. Сподобалось дбайливе ставлення персоналу СПА-салону, чистота та інтер'єр. Гарний комплекс, за окрему доплату Вам зроблять чудовий масаж. Всім раджу, я особисто отримала позитивні емоції!
користувач без аватара
Валерия
27 вересня 2021
Очень красивая территория, прекрасная зона для отдыха и релакса. Очень понравилось !
користувач Ірина
Ірина
26 вересня 2021
Дякую за враження, все просто чудово. Привітний персонал, гарний сервіс. Чудовий відпочинок для душі і тіла. Все сподобалось, нарікання відсутні.
користувач Вера
Вера
4 вересня 2021
Идеальный отдых) ненавязчивый персонал, 100% комфорт, и практически безлюдно) хотелось остаться на недельку)
користувач без аватара
Марина
15 серпня 2021
Впечатления были прекрасными до 18 часов, после всех попросили покинуть спа-комплекс, по якобы очень важной причине, отключение всех коммуникаций на всей территории в связи с ремонтом. Какой ремонт в воскресенье после 18.00? При этом в соседнем помещении праздновали свадьбу в разгаре и никого никуда не выгоняли. Длительность услуги 12 часов, только вот 12 часов вы там не будете, так как бронь времени была только с 12 дня, а работает СПА до 21.00, и где эти 12 часов? В нашем случае вообще мы были с 12 до 18-00 - это 6 часов. За 6 часов поплавать в крытом бассейне? Вы серъезно? Спасибо могу сказать только администратору Евгении, очень приятная и вежливая.
bodo
17 серпня 2021
Доброго дня, Марино. Дякуємо за відгук. Вибачте за ситуацію, що сталася. Ми обговорили надану вами інформацію з партнером, у якого відбулося враження. Він особисто передає вам вибачення за те, що виникла дана ситуація. Як вибачення партнер надав вам сертифікат на відвідування приватної зони комплексу. Будемо вдячні, якщо при виникненні будь-яких непорозумінь ви зателефонуєте одразу нам або партнеру, щоб ми оперативно виправили ситуацію. Також ми бажаємо виправити ваше враження про наш сервіс, тому як вибачення, на вашу пошту додатково надіслано компенсаційний сертифікат на враження компанії bodo.Ще раз вибачте за створені незручності. Сподіваємось, що надалі будуть лише приємні враження.
користувач без аватара
Любовь
15 серпня 2021
Все понравилось! Большое спасибо за приятный отдых и релакс!
користувач без аватара
Ольга
10 серпня 2021
Хочу сразу поблагодарить от всей души администратора Equides Cluba - Женю! Она прекрасна и она - самое лучшее, что есть в клубе. В остальном. Все хорошо, но этих денег не стоит. Если вы не фанат сауны, то все, что вы приобретаете - это крытый бассейн и беседку для загорания. Прежде всего, нужно понимать - это конный клуб. СПА-комплекс там построен, как мне кажется, для лиц, сопровождающих спортсменов, приехавших на соревнования. Это не основной профиль клуба. Бассейн хороший, но 12 часов ты в нем не проведешь. Территория небольшая. Не оборудованы места, где можно было в теньке посидеть у озера. Лавочки есть, но на солнце, в тени места закрыты. Открытый летний бассейн - не входит, он идет +500 гривен час. Еда ЖУТКО НЕПОМЕРНО ДОРОГАЯ. Предметно говорю - два борща, два салата, квас и вода стоили нам 840 гривен!! Ну сорри, бизнес-ланч из трех блюд, с мясным, до отвала в центре Киева стоит 150-200 гривен!!! А тут 840! За что?? За то, что это в селе Лесники... ? Бар - тоже. Два батончика, две порции чипсов, две бутылки сока и два фреша - 770 гривен.. Неадекватно. Итого.. Клуб приятный, все красиво, чистенько. Администратор, опять же, хороший. Но ценовая политика и набор услуг, входящий в сертификат - неадекватны этой цене.
bodo
12 серпня 2021
Доброго дня, Ольго. Дякуємо за ваш відгук. Прийміть наші вибачення за створені незручності. За умовами сертифіката передбачено відвідування Wellness & SPA зони в комплексі Equides Club. За додаткову плату є можливість відвідати інші послуги клубу, а також ресторан. Нам прикро, що довелось витрати більше коштів, ніж планували. Партнер самостійно формує політику ціноутворення на меню ресторану, на яку ми на жаль, не в змозі вплинути. Як вибачення, на вашу пошту надіслано компенсаційний сертифікат на враження компанії bodo. Будемо раді бачити вас на наших враженнях та сподіваємось, що вони виправдають ваші очікування.
користувач Кристина
Кристина
8 серпня 2021
Очень понравилось впечатление) Мы замечательно провели время. Всем советую)