Команда bodo
Наша команда — це шукачі дивовижних подій і сміливих ідей, які випробовують все першими, люблять експериментувати та не бояться дивувати. І тому нам вдається майже неможливе — дарувати мрії. Кожен день. Просто та з посмішкою. Ми надихаємо експериментувати, творити, кричати, дуріти — жити на повну та відчувати кожну хвилину. Тому що ми самі живемо за цим принципом і будуємо нашу команду з таких же активних людей.
У 2009 році програміст Віталік після досвіду роботи в компанії, яка займалася сертифікатами на емоції, відкриває свій інтернет-магазин вражень у подарунок. Почалося з двох співробітників. Віталік не виносить людської дурості та небажання розвиватися. Знається на всіх процесах компанії, може замінити практично будь-якого співробітника на його завданнях!
Емре має 18 років досвіду в e-commerce, event management і готельному бізнесі. Він працював у провідних світових компаніях: B.A.T., Sodexo, Hyatt Coop, а також стартапах. Основні навички: управління командою, продаж, ведення проектів, розвиток бізнесу. Основна зона відповідальності Емре в bodo Turkey — підключення нових вражень та корпоративні продажі.
Діма 14 років пропрацював керівником напряму рішень для великого та середнього бізнесу, а також непрямого каналу продажів у lifecell. У 2021 році долучився до нашої команди для підвищення продажів мультибрендових сертифікатів bodocard і безпосередньо вражень у подарунок. Діма — власник нескінченної телефонної книги, здається, знає всіх необхідних людей.
Оля — юрист за освітою. Вона має 2 роки досвіду в юриспруденції — управління юридичною компанією. І 2 роки у стратегічному управлінні — контроль якості надання послуг компанії Visotsky Consulting у філіях у різних країнах. Також Оля сама пройшла «Школу ТОП-менеджерів» від Visotsky Consulting.
Таня прийшла до нас на посаду бухгалтера. Якісно відпрацювавши рік і проявивши себе на цій позиції, стала керівником. 5 років як головний бухгалтер, і ось Таня змінює сферу — стає операційним директором. Проактивність, відповідальність і високий інтелект дозволили Тетяні вправно виконувати нові обов'язки. Пройшло два роки, й наразі вона обіймає посаду фінансового директора.
Із 2015 року Ксенія встигла попрацювати на всіх позиціях, пов'язаних із продуктом: менеджером проекту, ньюбізом, керівником ньюбізів. І в 2017 році Ксенія стала директором із продукту: спочатку в команді — 1 продакт, потім — декілька, потім створюється відділ контентів, додається власний продакшн із продюсерами та операторами, відкриваємо турецький підрозділ.
Далекого 2012 року одразу після київського Політеха Сашко прийшов у команду на позицію SMM-менеджера, а зараз уже знає всі процеси в компанії, намагається їх оптимізувати, керує програмістами. Саша — випускник AIESEC (міжнародної організації, яка повністю управляється молодими людьми віком від 18 до 29 років).
Женя — один зі старожилів компанії, з 2015 року з нами! Прийшов у команду на посаду «Продавець-консультант» до одного з перших магазинів мережі у Києві. Швидко зарекомендував себе в активному продажу, став керівником торгової точки. Незабаром і заступником, і директором роздрібної мережі. Женя завжди добивається свого: від команди, колег та менеджменту ТРЦ.
Свій шлях у компанії розпочинала з позиції «Оператор call-центру». Потім спробувала себе у ролі керівника групи, директора контакт-центру та директора з контролю якості клієнтського сервісу. На цьому вона не зупинилася та продовжила свою роботу вже з корпоративними клієнтами на посаді керівника бек-офісу bodocard. Таня комунікабельна, швидка та активна. Добра, але в міру, що дозволяє команді виконувати цілі.
Свій шлях у bodo починала з позиції оператора контакт-центру, після перейшла до відділу якості та розв'язувала нерозв'язне. Набравшись досвіду, стала керівником групи та ділилася знаннями з колегами, а через півроку стала директором контакт-центру.
Віка прийшла на посаду бухгалтера у 2018 році. За 2,5 роки побувала на всіх ділянках роботи в бухгалтерії та у 2021 році стала Головним бухгалтером компанії bodo. Вона завжди готова допомогти новим бухгалтерам та із задоволенням ділиться своїм досвідом. Не з полохливих, відповідальна і завжди впевнена у собі та у своїй команді.
У 2021 році Катя прийшла в bodo на посаду «Оператор call-центру». Через два місяці перейшла у відділ якості, а у квітні 2023 року отримала підвищення на посаду заступника керівника відділу якості. 7 місяців потому стала керівником відділу якості. Катя навчила і налагодила роботу всіх менеджерів відділу, які зараз тут працюють. Вона любить чіткість і структуру, а також робити людей ефективними.
Лоліта прийшла в команду на посаду продакта, а вже через рік почала керувати командою з 6 осіб. Вона створила інструменти роботи зі складними групованнями вражень, оновила інструкції для бізнес-процесу зйомок і була продюсером на деяких із них. Лоліта трудоголік: може розбирати пошту о 3 ночі та вирішувати найскладніші питання.