Список бажань порожній
Додавайте враження та діліться бажаннями з друзями.
Ваш кошик порожній
Додавайте вподобані враження до кошика.
користувач без аватара
Анна
14 грудня 2024
Відвідали з чоловіком Реберню і залишилися лише приємні враження. Дякуємо bodo за цю можливість! Окремий столик, обслуговування на найвищому рівні! Все було дуже смачно!
користувач без аватара
Христина
10 грудня 2024
Все чудово, дякую! Реберня - це супер насолода!
користувач без аватара
Ірина
9 грудня 2024
Все було чудово. І бодо і локаль на вищому рівні. Одне що не сподобалось,коли попросили оцінити враження сторінка бодо відкривається кацапською мовою. Бодо,приберіть цей непотріб із свого сайту. А загалом дякую
bodo
11 грудня 2024
Добрий день, Ірино. Щиро дякуємо за ваш відгук. Ми дуже раді, що враження вам сподобалось. Стосовно ваших зауважень з приводу російської мови на сайті, то ми встановили налаштування, щоб наш сайт за замовчуванням відкривався українською мовою. Сайт bodo може відкритись російською, лише якщо ви раніше самостійно змінили мову на сайті на російську. Тоді це фіксується, і далі сайт bodo не буде відкриватись українською мовою, допоки не змінити налаштування знову. Ми врахували ваші зауваження на майбутнє. Будемо раді бачити вас на враженнях і сподіваємося виправдати очікування.
користувач Любомир
Любомир
22 листопада 2024
дякую, все сподобалось
користувач без аватара
Владислав
20 листопада 2024
В цілому добре, едине що мало вільного місця було і не було окремого столика для двох, тому підсадили за стіл до інших відвідувачів. Страви в принципі хороші.
bodo
29 листопада 2024
Добрий день, Владиславе. Дякую за те, що знайшли час поділитися своєю думкою у відгуку. Дозвольте ще раз попросити вибачення за ситуацію, що склалася. Хочемо запевнити, що подібні ситуації є неприпустимими для нашої компанії, оскільки ми наполегливо прагнемо того, щоб наші клієнти відчували позитивні емоції з першого моменту взаємодії з нами. Ми вже надаємо зворотний зв'язок партнеру щодо коректного опрацювання бронювання записів та столиків для клієнтів. Бажаємо виправити ваше враження про наш сервіс, тож як вибачення за вашим номером телефону закріплено знижку 10% терміном дії 1 місяць на враження компанії bodo. Будемо раді бачити вас на інших враженнях та сподіваємося виправдати очікування.
користувач без аватара
Маргарита
9 листопада 2024
Чудово 😍
користувач без аватара
Олеся
2 листопада 2024
Послуга була організована дуже якісно, цей заклад популярний,оскільки він знаходиться в центрі міста,і завжди дуже багато відвідувачів,але завдяки тому,що було заброньовано столик ,ми пройшли без черги!!!!
користувач без аватара
Андрій
28 жовтня 2024
Все було супер!!! Локація, меню, персонал, атмосфера, погода, настрій!!!!!
користувач без аватара
Марія
27 жовтня 2024
Рекоменду,додайте суші в асортимент закладів
bodo
11 листопада 2024
Добрий день. Марія. Щиро дякуємо за ваш відгук. Радіємо, що враження вам сподобалось. Ми зафіксували вашу пропозицію щодо збільшення вибору вражень та обов'язково розглянемо варіанти потенційно нових партнерів для нас. Будемо раді бачити вас знову на наших інших враженнях.
користувач без аватара
Юлія
1 жовтня 2024
Все чудово, смачно, затишна атмосфера!
користувач Марта
Марта
30 вересня 2024
Все було дуже смачно!!! Дуже привітний та добрий персонал!!! Щиро дякую!
користувач без аватара
Оксана
27 вересня 2024
Все добре організовано. Жодних проблем не виникало. Позитивні враження . Bodo найкращий подарунок на будь яке свято !!!
користувач Роман
Роман
16 вересня 2024
Дякую, усе чудово.
користувач без аватара
Наталія
16 вересня 2024
Трохи довгенько чекала доки рішить за сертифікат,але все добре
bodo
21 жовтня 2024
Добрий день, Наталю. Щиро дякуємо за ваш відгук. Прийміть вибачення за принесені вам незручності. На жаль, через відсутність деталей не можемо розібратись в ситуації, тому напишіть нам на електронну пошту - bodo@bodo.ua, аби ми розібрались в ситуації та запобігли подібному надалі. Будемо раді бачити вас на враженнях знову.
користувач без аватара
Назар
13 вересня 2024
Все ок
користувач без аватара
Святослав
4 вересня 2024
Дуже все сподобалось. Столик який був заброньований був у гарному місці. Офіціанти приємні, реберця смачні, була гарна жива музика. Загалом все дуже сподобалось
користувач без аватара
Олег
2 вересня 2024
Все ОК!!!!
користувач Ілона
Ілона
2 вересня 2024
Все дуже сподобалось, смачно🩷
користувач Іванна
Іванна
2 вересня 2024
Все було супер! Дякую!
користувач без аватара
Марта
19 серпня 2024
Дуже гарне враження, все дуже сподобалося 😊
користувач без аватара
Данило
18 серпня 2024
Все супер
користувач Ганна Гарайда
Ганна Гарайда
13 серпня 2024
Смачна кухня, чудове обслуговування! Все на високому рівні! Так тримати!
користувач Natali
Natali
11 серпня 2024
Дякую, все пройшло чудово
користувач без аватара
Маряна
5 серпня 2024
Все чудово
користувач Юра
Юра
4 серпня 2024
Дякую, все було супер :)
користувач без аватара
Марія
23 липня 2024
Хороший варіант, щоб провести свій вечір
користувач без аватара
Соломія
20 липня 2024
Все пройшло чудово...було дуже смачно.
користувач без аватара
Олег
15 липня 2024
Смачна кухня і пиво , привітний персонал і чистий заклад, все супер
користувач Любоа
Любоа
30 червня 2024
Вечеря в Реберні супер. Смачні ребра, витончений смак дорадо, класне морозиво. Обслуговування хороше. Одним словом, гарно провела час і багато позитивних вражень.
користувач без аватара
Оксана
28 червня 2024
Офіціант дуже ввічливий, а реберця- смакотища!!!
користувач Максим
Максим
18 червня 2024
Смачно як завжди! Дякуємо Реберня, дякуємо bodo 👌
користувач без аватара
Микола
17 червня 2024
Нам з дружиною все сподобалось.Ростик обслуговував дуже приємно
користувач без аватара
Володимир
9 травня 2024
Все пройшло чудово
користувач Руслана
Руслана
29 квітня 2024
Все було чудово! Офіціант Святослав,обслуговув на найвищому рівні.
користувач без аватара
Аліса
23 квітня 2024
Львівська "Реберня" на стрийський - гарна простора локація з видом на озеро ззовні і демократичною атмосферою всередині. Ввічливий уважний персонал. І що, як на мене, важливо для львів'ян - розташована поза багатолюдним туристичним центром міста. З задоволенням провели п'ятничний вечір в цьому закладі. А чому з усіх пропозицій Bodo-вражень вибрала гастрономічну? Хотіла друга пригостити саме в Реберні.
користувач без аватара
Вікторія
22 квітня 2024
Супер!
користувач без аватара
Анастасія
21 квітня 2024
Все пройшло супер!
користувач без аватара
Юлія
20 квітня 2024
Загалом все сподобалося. Єдиним нюансом було те що офіціант довго розбирався з розрахунком по сертифікату, тому довелося довго чекати.
bodo
7 травня 2024
Добрий день, Юлія. Дякую за те, що знайшли час поділитися своєю думкою у відгуку. Дозвольте попросити вибачення за ситуацію, що склалася. З партнером провели додаткове навчання з приводу коректного розрахунку клієнтів по сертифікату. Ми врахували всі ваші коментарі та впровадимо необхідні дії, щоб надалі подібні ситуації не повторювалися. Будемо раді бачити вас на інших враженнях та сподіваємося виправдати очікування.
користувач Марʼяна
Марʼяна
1 квітня 2024
Все сподобалось, офіціант Олег гарно обслуговував.
користувач Володимир
Володимир
31 березня 2024
Я не вперше в цій реберні,і ніби завжди задоволений. Проте з сертифікатом bodo , не могли довго розрахувати,не могли розібратись. А оскільки,я замовив більше номінала сертифіката, треба було доплатити, проте офіціант наполегливо просив готівкою...Після моєї відмови,він приніс термінал і я оплатив таки картою... В результаті звіривши з меню ,я заплатив понад 400 грн.зайвого. Я звісно люблю залишати чайові 10-15 % ,але тут якось вийшло більше... Нажаль чек вони не дали... Можливо я чогось не розумію...?
bodo
10 квітня 2024
Володимир, добрий день. Дякуємо за те, що знайшли час поділитися своєю думкою у відгуку. Прийміть вибачення за некоректну поведінку працівника партнера. Хочемо запевнити, що подібні ситуації є неприпустимими для нашої компанії, оскільки ми наполегливо прагнемо того, щоб наші клієнти відчували позитивні емоції з першого моменту взаємодії з нами. Керівництво закладу передає вам вибачення. З приводу оплати карткою партнер пояснив, що на період вашого візиту у них відбувся масштабний збій банкінгу, яким вони користуються. Саме тому офіціанти наполягали, щоб оплата була готівкова. З працівниками партнера провели бесіду стосовно якості надання послуг та коректного спілкування з клієнтами, щоб надалі подібні ситуації не повторювались. Ми врахували всі ваші коментарі та впровадимо необхідні дії, щоб надалі подібні ситуації не повторювалися. Будемо раді бачити вас на інших враженнях та сподіваємося виправдати очікування. Як вибачення на вашу пошту надіслано компенсаційний сертифікат на враження компанії bodo.
користувач без аватара
Галина
30 березня 2024
Реберня як завжди топ🫶 швидке обслуговування, прекрасні офіціанти, смачні ребра ❤️
користувач Василь
Василь
24 березня 2024
Все як завжди в реберні на висоті. Швидко і смачно !!
користувач без аватара
Наталя
24 березня 2024
Дуже сподобалос
користувач без аватара
Анна
18 березня 2024
Вечеря сподобалась. Хороший заклад з приємним обслуговуванням.
користувач без аватара
Роман
15 березня 2024
Атмосферно, смачно та добре підходить, щоб провести час.
користувач Наталія
Наталія
11 березня 2024
Все пройшло прекрасно
користувач без аватара
Оля
11 березня 2024
Дуже смачно
користувач Сергій
Сергій
11 березня 2024
Щиро дякую працівникам BODO за оперативну реєстрацію сертифікату та Бронювання столика в Реберні . Все зроблено якісно та професійно . Рекомендую Окрема подяка РЕберні на Стрийській за смачну вечерю