Ви вже вибрали враження в подарунок. Хочете купити для себе?
Додати до кошика можна враження тільки одного типу: в подарунок або для себе. Якщо хочете купити і враження для себе, і на подарунок, потрібно спочатку оформити одне замовлення, а потім — інше.
Ви вже вибрали враження для себе. Хочете купити в подарунок?
Додати до кошика можна враження тільки одного типу: в подарунок або для себе. Якщо хочете купити і враження для себе, і на подарунок, потрібно спочатку оформити одне замовлення, а потім — інше.
В цілому добре, едине що мало вільного місця було і не було окремого столика для двох, тому підсадили за стіл до інших відвідувачів. Страви в принципі хороші.
bodo
29 листопада 2024
Добрий день, Владиславе.
Дякую за те, що знайшли час поділитися своєю думкою у відгуку. Дозвольте ще раз попросити вибачення за ситуацію, що склалася.
Хочемо запевнити, що подібні ситуації є неприпустимими для нашої компанії, оскільки ми наполегливо прагнемо того, щоб наші клієнти відчували позитивні емоції з першого моменту взаємодії з нами.
Ми вже надаємо зворотний зв'язок партнеру щодо коректного опрацювання бронювання записів та столиків для клієнтів.
Бажаємо виправити ваше враження про наш сервіс, тож як вибачення за вашим номером телефону закріплено знижку 10% терміном дії 1 місяць на враження компанії bodo.
Будемо раді бачити вас на інших враженнях та сподіваємося виправдати очікування.
Маргарита
9 листопада 2024
Чудово 😍
Олеся
2 листопада 2024
Послуга була організована дуже якісно, цей заклад популярний,оскільки він знаходиться в центрі міста,і завжди дуже багато відвідувачів,але завдяки тому,що було заброньовано столик ,ми пройшли без черги!!!!
Андрій
28 жовтня 2024
Все було супер!!! Локація, меню, персонал, атмосфера, погода, настрій!!!!!
Марія
27 жовтня 2024
Рекоменду,додайте суші в асортимент закладів
bodo
11 листопада 2024
Добрий день. Марія.
Щиро дякуємо за ваш відгук. Радіємо, що враження вам сподобалось.
Ми зафіксували вашу пропозицію щодо збільшення вибору вражень та обов'язково розглянемо варіанти потенційно нових партнерів для нас.
Будемо раді бачити вас знову на наших інших враженнях.
Трохи довгенько чекала доки рішить за сертифікат,але все добре
bodo
21 жовтня 2024
Добрий день, Наталю.
Щиро дякуємо за ваш відгук. Прийміть вибачення за принесені вам незручності.
На жаль, через відсутність деталей не можемо розібратись в ситуації, тому напишіть нам на електронну пошту - bodo@bodo.ua, аби ми розібрались в ситуації та запобігли подібному надалі.
Будемо раді бачити вас на враженнях знову.
Назар
13 вересня 2024
Все ок
Святослав
4 вересня 2024
Дуже все сподобалось. Столик який був заброньований був у гарному місці. Офіціанти приємні, реберця смачні, була гарна жива музика. Загалом все дуже сподобалось
Відгуки: Вечеря в «Реберні» для двох у Львові