Список бажань порожній
Додавайте враження та діліться бажаннями з друзями.
Ваш кошик порожній
Додавайте вподобані враження до кошика.
користувач без аватара
Лілія
27 липня 2025
Прямо зараз знаходжусь на екскурсії, бодо прибиває дно. Не розумію, що саме ви продаєте, до екскурсовода Мирослави питань немає, дуже професійна екскурсовод, враження дарувала чоловіку тому попала на цей «розвод» сама але якщо даруєте на подарунок комусь майте на увазі, 880 грн людина заплатить за трамвай і вхідні квитки, те що було очевидне то трати на свої квитки на потяг та харчування, так попереджені про оплату на памʼятки, але здайте 880грн 🤌🏻 то що тут від бодо? Ці «незабутні» враження запамʼятаю на довго, не робіть помилку беріть екскурсію в тур оператора а не оце все, бо зіпсуєте настрій замість подарунку вражень.
bodo
28 липня 2025
Добрий день, Ліліє! Щиро дякуємо за ваш відгук. Ми дуже шкодуємо, що ваш досвід не виправдав очікувань і замість приємного подарунка спричинив розчарування. Ваші емоції зрозумілі, і ми справді шкодуємо, що замість радості ви відчули невдоволення. Дякуємо, що високо оцінили роботу екскурсовода — нам приємно, що Мирослава залишила позитивне враження. Щодо вартості: на сторінці враження, а також при активації сертифіката, ми зазначаємо, що вартість охоплює проїзд автобусом зі Львова, супровід гіда та гірського провідника, страхування і екскурсійне обслуговування. Вхідні квитки та харчування оплачуються окремо, і ми обов’язково звернемо увагу на те, як це зазначено, щоб зробити цю інформацію ще помітнішою для клієнтів. Також хочемо прокоментувати ваше зауваження щодо придбання туру напряму у туроператора. Дійсно, програма туру, організованого нашим партнером, однакова як для наших клієнтів, так і для тих, хто купує його напряму. Проте враження від bodo — це передусім сервіс подарунку: сертифікат з фіксованою вартістю послуги, що закріплена у ньому на 9 місяців, можливість вибору з різних вражень, опція обміну послуги, або ж розблокування самого сертифікату після терміну дії. Це не просто купівля туру — це дарування емоцій, з додатковим сервісом, за який ми несемо відповідальність. Ми щиро шкодуємо, що у вашому випадку ця цінність не була відчутна. Ваш відгук допоможе нам покращити комунікацію щодо деталей враження та переглянути можливість уточнення умов спільно з партнером. Ще раз перепрошуємо за неприємний досвід і сподіваємося, що майбутні враження принесуть вам лише радість.
користувач без аватара
Ірина
30 червня 2025
Все сподобалось. Дякую за позитивні емоції та чудово проведений час.
користувач без аватара
Ірина
29 липня 2024
Гарні пропозиції для вибору послуг чи розваг подарункової картки. Усе сподобалось 👍
користувач без аватара
Анастасія
24 червня 2024
Їздила в похід. Враження неймовірні. Наші Карпати - найкращий відпочинок для душі.