Ви вже вибрали враження в подарунок. Хочете купити для себе?
Додати до кошика можна враження тільки одного типу: в подарунок або для себе. Якщо хочете купити і враження для себе, і на подарунок, потрібно спочатку оформити одне замовлення, а потім — інше.
Ви вже вибрали враження для себе. Хочете купити в подарунок?
Додати до кошика можна враження тільки одного типу: в подарунок або для себе. Якщо хочете купити і враження для себе, і на подарунок, потрібно спочатку оформити одне замовлення, а потім — інше.
Добрий день!
Подарунковий сертифікат мені подарував син, ще влітку на моє день народження. З чоловіком ми вирішили обміняти, як будемо у відпустці. Фільм сподобався, давно не відвідували кінотеатр.Новітні технології додають найяскравіших вражень від перегляду. Дякуємо за сервіс та турботу!
Алина
11 жовтня 2022
Выбрали фильм один, но в 4дх его не было, нам посоветовали другой - понравился. В зале присутствовали только двоем, но нам просто повезло, что никто больше не купил билеты)))
Мария
26 червня 2022
Были с мужем в кинотеатре . Понравилось , правда во время сеанса тревога началась и нас всех выгнали , но после окончания тревоги мы смогли досмотреть фильм . Впечатления супер 🙌
Огромное спасибо за исполнение всех наших пожеланий! Благодарим менеджеров Bodo за то, что забронировали места в зале, которые мы присмотрели заранее! Отличный кинотеатр с самым вкусным попкорном и уютным залом)
Лилия
13 грудня 2020
Подарили кино на двоих в закрытом зале, хотела пойти но! с этим залом не работают! Ок. Доплатила. И в этом синема сити нечего смотреть. Фильмы не могу за неделю зарезервировать из-за того что они не дают расписание на неделю.
Этот сертификат выброс денег в мусорное ведро!
Доброго дня, Іване.
Дякуємо вам за приділений час і за те, що поділилися своїми зауваженнями щодо враження.
У день вашого візиту на касі працював новий менеджер, яка недосконало ознайомилась з системою бронювання записів клієнтів компанії bodo, тому відреагувала на ситуацію нестандартно. Щиро перепрошуємо за ситуацію, адміністратор взяв ваше зауваження до уваги та провели роботу з персоналом стосовно коректного спілкування та консультації клієнтів для уникнення подібних ситуацій.
Будемо раді бачити вас на інших враженнях та сподіваємось, що вони виправдають ваші очікування.
Очень классно! Места были самые лучшие! Спасибо большое!
Марина
30 серпня 2020
Все прошло отлично 😍 👍
Однозначно будем обращаться к вам ещё 😌
Ирина
26 серпня 2020
Нам понравилось
Ксения
28 липня 2020
Было супер! Так вышло, что были с парнем в зале вообще вдвоем. Единственное что, шли на ""Король Лев", а попали на "Бладшот", но это нисколько не испортило впечатление, а даже наоборот - фильм очень понравился!
bodo
29 липня 2020
Доброго дня, Оксано.
Приносимо вибачення за створені незручності. На жаль, у партнера відбувся технічний збій та час вашого запису було змінено без урахування бажаного сеансу. Керівництво кінотеатру перепрошує за створені незручності та уже актуалізували розклад, а також усунули всі технічні недоліки в системі, щоб подібні ситуації більше не повторились. Дякуємо за приділений час і за те, що поділилися своєю думкою. Для нас дуже цінно чути від вас зворотний зв'язок. Всі побажання ми обробляємо і, завдяки вам, робимо наш сервіс ще краще.
Відгуки: Кіно 4DX для двох в Одесі