bodo забезпечує захист прав споживачів відповідно до чинного законодавства України, зокрема Закону України «Про захист прав споживачів». Клієнти мають право здійснити повернення або обмін подарункового сертифіката протягом 14 календарних днів з дати придбання, за умови дотримання визначених нижче умов.
Повернення або обмін сертифіката покупцем
Покупець має право на повернення або обмін товару протягом 14 днів з моменту покупки за умови наявності підтверджувальної інформації про оплату, а також сертифіката, який не був використаний протягом зазначеного строку, але міг бути активований.
Повернення фізичного сертифіката:
- За умови покупки в офлайн-магазині bodo — звернутися безпосередньо до тієї ж точки продажу з фіскальним чеком;
- За умови покупки в офісі або через доставку — надіслати запит на адресу bodo@bodo.ua та додати в лист додаткову інформацію:
- Фото сертифіката (сторона зі штрихкодом);
- Копію документа, що посвідчує особу покупця;
- Контактний номер телефону, зазначений у замовленні.
Повернення електронного сертифіката:
- Потрібно звернутися за номером гарячої лінії, вказаним у замовленні, або надіслати електронного листа з такими даними:
- ПІБ покупця;
- Номер телефону, на який оформлено замовлення.
- У випадку оплати через платіжну систему LiqPay підтверджувальні документи можуть не вимагатися.
Повернення або обмін сертифіката отримувачем
Повернення коштів можливе виключно для особи, яка безпосередньо здійснила покупку сертифіката. У разі звернення отримувача подарунка, компанія пропонує альтернативні можливості, доступні під час активації сертифіката на сайті bodo:
- Обрати будь-яке інше враження в межах номіналу сертифіката;
- Розділити сертифікат на декілька вражень;
- Доплатити та вибрати дорожче враження;
- Об'єднати кілька сертифікатів та вибрати враження на їхній загальний номінал;
- Змінити кількість учасників або тривалість враження, доплативши.
Для цього слід перейти до розділу «Активувати сертифікат» на сайті www.bodo.ua та заповнити відповідну форму.
Повернення коштів
Гроші за товар, оплачений банківською карткою або безготівковим розрахунком, будуть повернуті тим самим способом платнику в день повернення або протягом 7 робочих днів.
Гарантія якості та клієнтська підтримка
У bodo ми працюємо над тим, щоб ваш досвід з нашими послугами був приємним та комфортним у будь-якій ситуації — від моменту вибору та реалізації враження до повернення або обміну товару. Ми розуміємо, що іноді плани або настрій можуть змінюватися, саме тому ми гарантуємо дотримання усіх законодавчих положень і розв’язання питань.
За будь-яких інших запитань — наша команда підтримки готова допомогти щодня з 9:00 до 20:00 (під час повітряних тривог відділ по роботі з клієнтами може не працювати)