Умови використання

Термінологія

Подарунок Bodo – подарочный сертификат (Билет) на получение одной из нескольких услуг. В приложении содержатся маркетинговые материалы, описывающие данные услуги, правила и другие печатные материалы, оформленные в подарочную упаковку.

Квиток, ваучер (подарунковий сертифікат) – пластиковая карточка с индивидуальным номером, который дает право получить одну из услуг, находящихся в подарке.

Враження – услуга, которую подарили Получателю.

Оператор – компания, осуществляющее продажу подарочных сертификатов и организацию Впечатлений.

Партнер – юридическое или иное лицо, которое оказывает услуги Получателям подарка, предъявившим сертификаты.

Одержувач – физическое лицо, обладатель подарочного сертификата.

Активація – момент обращения Получателя к Оператору, идентификация, бронирование даты и времени предоставления услуги.

Що необхідно зробити, щоб отримати Враження (коротко)

  • Активувати Білет до зазначеної дати
  • Домовитися про місце і час отримання Враження з Оператором
  • У момент отримання Враження не забути передати Квиток Партнеру
  • Отримати Враження і насолодитися емоціями

Термін дії

Для отримання Враження необхідно активувати Квиток до зазначеної дати і слідувати подальшим інструкціям, отриманим від операторів сall-центру. Кінцевий термін дії Квитка вказаний на упаковці.

Регіон

Подарунки продаються в декількох регіонах. Отримати Враження можна тільки в тому регіоні, для якого цей Подарунок був куплений. Регіональну приналежність можна уточнити у операторів call-центру або на сайті.

Опис Вражень

Інформація про Враження, розміщена на веб-сайті та в інших матеріалах, є достовірною на момент свого оголошення і згодом може бути змінена без додаткового попередження.

Актуальну інформацію про Враження можна отримати на веб-сайті або в операторів call-центру.

Фото - та відеоматеріали, представлені на веб-сайті і розміщені в маркетингових матеріалах, є ілюстраціями і можуть відрізнятися від реальних умов і місць отримання Вражень.

Місця отримання Вражень

Місця отримання Вражень ретельно відбираються і тестуються. З часом місця проведення Вражень можуть бути змінені.

Кожне місце отримання Враження має свої умови надання послуг. Відповідальність за їх прийняття і дотримання лежить на Одержувачі Враження.

Квиток та умови його використання

У кожному подарунку знаходиться Квиток з унікальним номером, який підтверджує право Отримувача на використання однієї з послуг, представлених у подарунок. У разі втрати Квитка Оператор не гарантує отримання Враження.

Отримати Враження можна лише за умови передачі Квитка відповідальній особі Партнера.

Резервування Вражень

Всі Враження можуть бути надані при об'єктивних умовах. Деякі Враження носять виражений сезонний характер і надаються тільки в сезон, коли погодні і кліматичні умови дозволяють організувати Враження. У разі неможливості надати вибране Враження, Оператор замінює його іншим, аналогічним за ціною.

Активувати Враження слід до дати, зазначеної на упаковці. Отримати Враження необхідно протягом двох місяців з моменту закінчення терміну дії. В іншому випадку Квиток вважається недійсним і не підлягає подальшому використанню.

Отримати Враження можна не раніше ніж через сім днів після Активації. Оператор зробить усе можливе, щоб надати Враження у зручний для Вас час. При резервуванні дати і часу Оператор також враховує графік роботи і завантаженість відповідного Партнера.

За підсумками усного погодження Враження, дати та часу його отримання, електронною поштою Одержувачу буде направлено Лист, що підтверджує резервування. Тільки після отримання даного Листа або усного підтвердження від оператора call-центру Враження вважається зарезервованим.

У деяких випадках Оператор може попросити Отримувача повернути Квиток до моменту підтвердження резервування.

Змінити або перенести Враження Одержувач може не пізніше ніж за три дні до зарезервованої дати і не більше двох разів.

В деяких випадках з ініціативи Партнера Оператор може змінити дату і час Враження, запропонувавши інші, найбільш зручні дату та час.

Для отримання деяких Вражень необхідно мати при собі паспорт та (або) інші документи, а також додаткову екіпіровку. Дана інформація буде міститися в Листі, що підтверджує резервування.

Запізнення або неприбуття на місце отримання Враження

Оператор рекомендує прибути на місце отримання Враження заздалегідь.

Оператор не несе відповідальності за відмову Партнера надати послугу або за скорочення часу надання послуги (на час запізнення) у разі запізнення Одержувача.

Якщо Отримувач не з'явився для отримання Враження і не попередив про це Оператора за три дні до отримання Враження, Квиток вважається недійсним.

Обмеження Вражень

Деякі Враження накладають на Одержувача певні обмеження (вік, зріст, вага, стан здоров'я). У процесі резервування Враження Одержувачу необхідно переконатися у своїй відповідності конкретним умовам.

Багато Враження залежать від погодних умов. У разі необхідності Оператор попросить Одержувача зробити додатковий дзвінок у день отримання Враження для підтвердження погодних умов. У разі скасування Враження з-за погодних умов, Одержувач зможе зарезервувати нову дату.

Одержувач та запрошені ним особи несуть відповідальність за втрату і псування наданого їм на час обладнання, інвентарю, спорядження, а також інших коштів.

Непередбачені ситуації

Якщо при отриманні Враження виникли складності, проінформуйте Оператора про це. Оператор зробить все можливе, щоб усунути проблему.

Якщо вирішити складності на місці не вдалося, і Одержувач не дійшов згоди з Партнером, викладіть суть претензії в письмовому вигляді і зареєструйте її у Партнера. Проінформуйте Оператора в усній або письмовій формі про претензії. Рішення по суті питання буде прийнято протягом трьох днів з моменту звернення.