Ви вже вибрали враження в подарунок. Хочете купити для себе?
Додати до кошика можна враження тільки одного типу: в подарунок або для себе. Якщо хочете купити і враження для себе, і на подарунок, потрібно спочатку оформити одне замовлення, а потім — інше.
Ви вже вибрали враження для себе. Хочете купити в подарунок?
Додати до кошика можна враження тільки одного типу: в подарунок або для себе. Якщо хочете купити і враження для себе, і на подарунок, потрібно спочатку оформити одне замовлення, а потім — інше.
22.09 відвідували контактний зоопарк, зі сторони бодо все було без заминок, звечора 21 активувала сертифікат, 22 зранку прийшло підтвердження. Тваринки милі , гарні, працівники зоопарку приємні та радо супроводжують у вольєрах для близького контакту з тваринками. Ми прийшли в обідній час і у сурікатів, мавпочок і ще деяких тваринок вже був обідній сон, тому звичайно ж ми їх не займали) Проте досхочу наспілкувались з лемурами, козами, овечками, з єнотом довго не контактувати він молодий грайливий і постійно намагався за щось прикусити або дряпнути ) Загалом враження позитивні, але краще приходити зранку, в активну фазу життя тваринок
Максим
23 вересня 2024
Все сподобалось
Інна
22 вересня 2024
Все сподобалось
Анастасія
28 серпня 2024
Чудові та приємні враження залишились 🥰
Анна
19 серпня 2024
Все дуже сподобалось. Рекомендую придбати на місці фрукти та овочі для тварин, щоб їх погодувати. Працівники зоопарку приємні, молоді, охоче розказують про тваринок.
Дитині сподобалось, але к деяким тваринам вхід заборонений або тварина на адаптації. Купували корм. Стаканчик 90 грн. Зробили фото магніти на пам'ять ( дівчинка фотограф активна і навіть активніша за працівників ), за 3 магніти 500 грн.
Максимум на 40 хв.
Перший раз скористались сертифікатом на враження. Це був подарунок на день народження. Зручно що можна змінити враження з того, який у сертифікаті, на інший.
Цим і скористались. Так як не встигли потрапити на зіплайн (може то і на щастя). Якраз вже зібрались їхати в день нещасного випадку.
Швидко знайшли як можна змінити враження, служба підтримки працює оперативно і намагаються максимально допомогти.
Контактний зоопарк виявився цікавим місцем не тільки для дітей, а і для дорослих. Приємні враження і час з рідними.
Дякуємо за такі можливості.
Богдана
5 серпня 2024
Все супер. Чудові враження від взаємодії з тваринками і також привітний персонал😍
Заярна Настя
20 липня 2024
Було супер, активізувати сертифікат легко, враження незабутні 💕
Ольга
17 липня 2024
дякую, все добре, тваринки чарівні
в зоопарку не обмеженый час відвідування, тож при записі на враження можна було б залишити тільки дату для вибора, час не має значення
Микола
14 липня 2024
Не було світла на місці і не могли активувати сертифікат довгий час.
bodo
6 серпня 2024
Добрий день, Миколо.
Щиро дякуємо за ваш відгук. Сподіваємось, що послуга вам сподобалась.
Дійсно, наразі ситуація зі світлом для багатьох партнерів не стабільна, але ми передали керівництву закладу ваші зауваження, аби були застосовані міри для якісно проведеної послуги в майбутньому.
Також якщо у вас виникають питання або труднощі з активацією сертифікату, ви завжди можете звернутись до нас на гарячу лінію та наш менеджер допоможе вам відразу допомогти.
Будемо раді бачити вас на інших враженнях і докладемо всіх зусиль, аби і надалі були лише приємні враження. Ще раз вибачте за створені незручності.
Ірина
6 липня 2024
Чудові тварини. Була з донькою 2-х років, але вона налякалась лами і до інших тварин вже боялась заходити. Весь час була на руках. Годувала тварин я)
Олександр
2 липня 2024
Не відвідав послугу тому, що почалась повітряна тривога та потрібно було пройти в укриття
bodo
17 липня 2024
Олександре, доброго дня.
Дякуємо за надану інформацію.
Вашу відсутність на враженні було підтверджено партнером, тому ваш сертифікат вважається невикористаним і ви можете його повторно активувати до закінчення його терміну дії.
Будемо раді бачити вас і докладемо всіх зусиль, аби надалі були лише приємні враження.
Юрій
1 липня 2024
Дякуємо за гарні враження від bodo та контактного зоопарку Лемур.
Наталія
25 червня 2024
Все сподобалося. Зоопарк чудовий, персонал уважний, фотографи чудові. Дякую. Єдине що , мені здається, що процес активації сертифікатів достатньо складний
bodo
17 липня 2024
Добрий день, Наталіє.
Щиро дякуємо за ваш відгук. Радіємо, що послугою ви задоволені.
Нам прикро, що ви зіткнулися із складнощами під час активації сертифікату.
Ми дійсно прагнемо зробити процес якомога зручнішим та інтуїтивним для наших клієнтів, тому на сайті активація сертифікату здійснюється покроково із поясненнями.
У разі виникнення труднощів із активацією сертифікату ви завжди можете звернутись до нас на гарячу лінію і наш менеджер вам із радістю допоможе.
Будемо раді бачити вас на інших враженнях і докладемо всіх зусиль, аби і надалі були лише приємні враження. Ще раз вибачте за створені незручності.
Відгуки: Контактний зоопарк для компанії в Києві